محمد مانی مظفریمحمد مانی مظفری، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

شعر و داستانهای کودکانه برای محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

پيشي پيشي ملوسم

1391/7/9 10:46
نویسنده : مامان مریم
4,199 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکستان

پيشي پيشي مامانم

بخواب توي دامانم

چه گرمي و چه نرمي

همچو حريرنرمي

پيشي پيشي ملوسم

مي خوام تر ببوسم

چه لوسي چه لوسي

مي خواي مرا ببوسي

پيشي پيشي قشنگم

چرا ميزني ني بچنگم

چه نازي و چه نازي

ناخن ميكشي ببازي

پيشي حيا نداري

بدي وفا نداري

آخر ناخنم كشيدي

پيراهنم دريدي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فلوریا مامان دیانا
9 مهر 91 11:13
سلام قند عسل،واقعا شیرین ترین پسر دنیایی من مامان دیانا هستم. اولین باری هستش که به وبلاگتون سر میزنم. دست مامان گلت درد نکنه که چنین وبلاگ خوبی رو برات درست کرده. واقعا لذت بردم. چندتا از شعر هارو واسه دخترم یادداشت کردم تا واسه اش بخونم. عالی بود عالی اگه دوست داشتین به وبلاگ دیانا سربزنید و اگه افتخار بدید توی وبلاگش بگین تا لینکتون کنم.
فلوریا مامان دیانا
11 مهر 91 13:00
سلام عزیزم. حال قند عسل ما چطوره. خدا حفظش کنه. خوشحال شدم به وبلاگ دیانا جون سر زدین. با افتخار شمارو لینک کردم. عزیزم اون فرم ها ماله یه نرم افزاری به نام picture collage makerهستش. روی ماه محمد مانی رو میبوسم. بوسسسسس