محمد مانی مظفریمحمد مانی مظفری، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

شعر و داستانهای کودکانه برای محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

فرزندان ایران

1390/12/3 21:04
نویسنده : مامان مریم
392 بازدید
اشتراک گذاری

دست دست دست
دست مي زنم با دستام

پا پا پا
پا مي کوبم با پاهام

خوش خوش خوش
خوشحاال و شاد و خندون

داد مي زنم
آهاي آهاي من اينجام
آهاي آهاي من اينجام

چه خوب چه خوب
که دست دارم
هر چي بخوام بر مي دارم

خم مي شم و تو باغچه مون
يه عالمه گل مي کارم

چه خوب چه خوب
که پا دارم
هر جا بخوام پا مي ذارم

يواش مي رم و يواش ميام
آسه قدم بر مي دارم

دستاتو زود بيار جلو
نون بيار و کباب ببر

صحرا پر از گل شده باز
گل بيار و گلاب ببر

بيا با هم بازي کنيم
يه پا عقب يه پا جلو

گرگم و گله مي برم
گرکم و گله مي برم
دنبال من بدو بدو

 

البته ترانه اش را هم راحت می توانید تو اینترنت دانلود کنید و برای کوچولوتون بگذارید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسینی
3 اسفند 90 21:52
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 2:17
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*