محمد مانی مظفریمحمد مانی مظفری، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

شعر و داستانهای کودکانه برای محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

گهواره خالی

1391/9/1 14:52
نویسنده : مامان مریم
510 بازدید
اشتراک گذاری

شهادت سید و سالار شهیدان برتمام شیعیان جهان تسلیت باد

تبیان زنجان

گهواره خالی می شود با رفتن تو

دیگر نمانده فرصتی تا رفتن تو

حتی خدا با رفتنت راضی نمی شد

عیسای من قربان بالا رفتن تو

هر چیز را هر رفتن نا ممکنی را

می شد که باور کرد الا رفتن تو

وقتی گناهی سر نمی زد از گلویت

یعنی چرا یعنی معما رفتن تو

ای کاش می بردی مرا با چشمهایت

یا اینکه می افتاد فردار رفتن تو

وقتی که پا در عرصه حق می گذاری

فرقی ندارد آمدن یا رفتن تو

علی اکبر لطیفیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
1 آذر 91 15:26
سلام من شما را با افتخار لینک کردم
مامان کورش
1 آذر 91 17:43
سلام عزیزم وب خیلی زیبایی دارید ممنون بابت شعر ها و داستانها من شما لینک کردم

ممنون عزيزم