محمد مانی مظفریمحمد مانی مظفری، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شعر و داستانهای کودکانه برای محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

خانواده

1391/6/5 11:21
نویسنده : مامان مریم
551 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون من چه مهربونه

دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر

اونکه به فکر بچه هاست  از همه بیشتر

 

 

 

بابای خوبم چراغ خونست

دستای گرم اون برام یه آشیونه است

یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا

اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

 

داداش جون من لنگه نداره

وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش

خدای خوب و  مهربون مواظبش باش

 

خواهر خوبم چه نازنینه

برای من فرشته ی روی زمینه

یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر

که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

 

ما همه هستیم یه خونواده

خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده

هر کسی تو خونه ی خود  دلخوش و شاده

شکر خدا داده به ما یه خونواده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)