محمد مانی مظفریمحمد مانی مظفری، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

شعر و داستانهای کودکانه برای محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

روز پدر

1391/3/9 13:40
نویسنده : مامان مریم
539 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر,شعر روز پدر,شعر کودکانه برای روز پدر

پدر خوب من

ای فدای روی همچون ماه تو
گشته ام من واله و شیدای تو

تکیه گاه من تویی هان ای پدر
ای پدر کی میشوم همتای تو؟

گر تو می بینی که شعری گفته ام
دوست دارم پا گذارم جای تو

گرچه می نتوان که جا پایت گذاشت
لیک رسوا می شود بدخواه تو

آب دریا را اگر نتوان کشید
میتوان نوشید از دریای تو

ای پدر با من بگو درد دلت
تا که من مرهم نهم غمهای تو

ای پدر پشت و پناه من تویی
پشت من گرم است از گرمای تو

ای پدر خونی که در پود من است
قطره قطره میکنم اهدای تو

روشنی بخش چراغ خانه ای
میستایم روح استغنای تو

کودکانت چون نهالی رسته اند
هست مادر مامن و ماوای تو

ای پدر روزت مبارک ای پدر
من چه دارم تا بریزم پای تو؟

برگرفته از سایت بیتوته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه جونی
12 خرداد 91 19:08
روز پدر به همه بابا ها و بابای محمد مانی مبارک بهمون سر بزنید مامان محمد مانی
عمه جونی
14 خرداد 91 18:11
پدر ، نام تو تکیه گاه من است، باش و با بودنت باعث بودن من باش روز مرد و روز پدر به همه مردایٍ سرزمین آریایی مبارک
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 0:48
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم